Nowa odsłona psiego tematu

Psi temat przeszedł pewne zmiany, których nie da się nie zauważyć. Myśl o zmienieniu szablonu chodziła mi po głowie już jakiś czas i w końcu udało się to zrealizować. Poprzedni widniał na blogu prawie 10 miesięcy i po prostu potrzebowałam zmiany. Ale wygląd to nie wszystko - zmieni się również tematyka wpisów i nieco mój styl pisania. O wszystkim poniżej - to prawdopodobnie ostatni taki luźny post na blogu ;). 
O zmianie szablonu nie będę się rozpisywać - na pewno ją dostrzegliście. Swoją opinię możecie pozostawić w komentarzu, a jeśli coś nie będzie Wam pasować to postaram się to zmienić. Zależało mi na tym, aby wygląd był przejrzysty i estetyczny i wydaje mi się, że taki efekt uzyskałam.
Druga sprawa to tematyka postów i styl pisania.
Chciałabym poruszać tematy dotyczące obedience, głównie poradniki. Posłuszeństwo sportowe staje się coraz bardziej popularne i wydaje mi się, że takie wpisy byłyby mile widziane. Napiszcie w komentarzu, czy taka tematyka Was interesuje. 
Oprócz obedience na blogu pojawiałyby się notki dotyczące samego życia codziennego i posłuszeństwa, poradniki na różne tematy, które są mi bliskie, posty typu: DIY, czyli zrób to sam i wiele, wiele innych przydatnych rzeczy, nie tylko od strony sportu. 
Planuję również nieco większy projekt, a dokładniej życie z dwoma psami. Chcę poruszyć w nim wiele aspektów i wpis mógłby pomóc osobom, które mają jednego psa i planują drugiego. W komentarzu możecie napisać swoje propozycje, jakie dokładnie kategorie mogłabym w nim zawrzeć lub zadać jakieś pytanie/a na temat codzienności z dwoma psami. 
Jeśli chodzi o styl pisania to po prostu chcę go zmienić. Nie podoba mi się, jak pisałam dotychczas i przeglądając dawne posty trochę jest mi wstyd ;). O tym nie będę się rozpisywać, po prostu nastąpi zmiana i tyle.  
Wszystko na blogu jest zaktualizowane - opis w moim profilu, wszystkie zakładki... Następna taka zmiana nastąpi pewnie za kolejne 10 miesięcy. Może do tego czasu zdążę podszkolić się w temacie kodów css/html, ogólnej grafiki i tworzenia szablonów.
Zostawiam Was z kilkoma wakacyjnymi zdjęciami mając szczerą nadzieję, że nowe się przyjmie :). 

Komentarze

  1. Trzymam kciuki żeby wszystko się przyjęło :)
    Wakacyjne zdjęcia są naprawdę bardzo ładne !
    Pozdrawiam, Złoty Pies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A to dopiero początek - w folderze mam ich kilkadziesiąt i przy kolejnych wpisach będę je publikowac :)

      Usuń
  2. Jak sama wiesz, zmiany zdecydowanie są potrzebne i życzę Ci żeby ta zmiana faktycznie należała do tych przyjemniejszych! :)
    Ja jestem jak najbardziej za postem dotyczącym życia z dwoma psami oraz kontraście między nimi ale to zdaje się już temat na osobny post. Fajnie, gdybyś uwzględniła: - jak ilość psów wpłynęła na twoje życie codzienne (tzn czy odczułaś dużą różnicę gdy w domu pojawił się nowy pies, co się wówczas zmieniło),
    - jak gospodarujesz czasem dla dwóch psów (czy robisz każdemu psu osobne treningi, czy tylko wspólne)
    - jak wygląda relacja między Nero i Beethovenem i jak pierwszy pies przyjął drugiego i w jakich okolicznościach nowy pies został zapoznany ze starym
    -czy dwa psy to faktycznie dwa razy więcej obowiązków, czy jest o wiele trudniej,
    -co się zmieniło odkąd masz dwa psy a nie jednego
    - czy zdecydowałabyś się na 3 psa mając dwa obecne (biorąc pod uwagę różne aspekty, ale głównie ilość obowiązków i gospodarowanie czasem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dużą ilość propozycji! Z pewnością opiszę je wszystkie w tym poście! ♥

      Usuń
  3. Mi się podoba nowy styl twojego bloga, wprowadzaj jak najbardziej :) I patrz też na to, że to jest twój blog i ma się bardziej tobie podobać i ty masz być z niego dumna! ;) Ciekawi mnie życie z dwoma psami, jak będę dorosła zamierzam adoptować kolejnego czworonoga. Nie masz być o co zawstydzona, mi się twój blog podobał, lecz zmiany też mile wdziane. Zapraszam do mnie jeśli chcesz oczywiście ^.^ --> vickysworldandlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Tak, doskonale o tym wiem - blog mi się ostatecznie podoba, ale zależy mi też na opinii czytelników :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie i czysto to wszystko wygląda, jednak mam małą uwagę - żeby komuś radzić w jakimkolwiek temacie wypadałoby robić coś więcej niż "trenować rekreacyjnie", bo moim zdaniem te dwa słowa sobie przeczą. Przemyśl kwestię poradników obi i powodzenia na nowej drodze blogowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i masz rację, ale poradniki odnosiłyby się głównie do tego, co moje psy już potrafią i co ja wiem. Nie będę pisać o zaawansowanych rzeczach, typu: wysyłanie psa do kwadratu, wyszukiwanie patyczka z zapachem przewodnika itp., tylko o takich prostszych ćwiczeniach - motywacja na jedzenie, dostawianie się (choć o tym ostatnio pisała Adriana od Prospect Team), zmiany pozycji itp. Wiedzę mam z seminarium (a mowa o obi też tam była) i z wielu innych źródeł, m.in ze stron internetowych i kanałów na youtube prowadzonych przez instruktorów obedience :).
      Ale dziękuję za zwrócenie uwagi i za miłe słowa :)

      Usuń
  5. Wchodzę na bloga i wielkie WOW. Nie to miejsce. Podobają mi się zmiany jakie chcesz przeprowadzić. Wszystkie zmiany mile widziane. Co do postach o dwóch życiu z dwoma psami-mam to na co dzień ale może się doedukuję (doedukuję się w wakacje, a jak z wrześniem przyjdzie siódma klasa nic mi się nie będzie chciało, ale psy ważniejsze od ocen). I taka malutka uwaga do komentarza nade moim-nie że się czepiam, całkowita PRAWIE racja, nie ucz krowy jak mleko dawać czy jak to tam było- to, że ktoś ,,trenuje rekreacyjnie" nie oznacza, że nie ma wiedzy i doświadczenia. Ale tak tylko zaznaczam. Bo czepialska jestem xD. Miłych wakacji (choć to już końcówka prawie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do postów o życiu z dwoma psami...* (coś mi się pomieszało jak pisałam :D)

      Usuń
    2. Oo, dziękuję! :)
      Spróbuję dodać post o życiu z dwoma psami jeszcze w wakacje, choć wątpię, że mi się to uda.
      ,,To, że ktoś trenuje rekreacyjnie nie oznacza, że nie ma wiedzy i doświadczenia." - zgadzam się! Może nie jestem profesjonalistą, jeśli chodzi o obi, ale coś tam wiem :). I tą wiedzą właśnie chcę się dzielić.
      Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
    3. Myślisz, że uda ci się to zmieścić w jednym poście? Nie wiem... To dość rozległy temat. Post byłby długi. Choć rozciąganie tego na większą ilość wpisów nie ma zbyt dużego sensu... Mogę ci tylko podrzucić kilka pomysłów, sama się męcz czy rozciągać to. No więc tak:
      1. czy masz czasami wrażenie, że zbytnio faworyzujesz jednego psa?
      2. starasz się to wtedy zmienić?
      3. czy nie popełniłaś przy drugim psie błędów jakie popełniłaś podczas wychowywania pierwszego psa (błędy są zawsze, ważne żeby się na nich uczyć)?
      4. z którym psem wolisz pracować/bawić się/spacerować/jeździć samochodem i dlaczego?
      5. czy psy bawią się razem czy się unikają (np. Nero unika zabaw z Beethovenem z powodu jego wielkości)?
      6. czy gdy psy są w zajęte sobą (np. bawią się, ogólnie przebywają razem) reagują na twoje komendy? (sama mam z tym problem)
      Jak mi się coś przypomni to dopiszę. Powodzenia w blogowaniu (sama niedawno zaczęłam (ciężki kawałek chleba) bo blog stał od kwietnia tak jak go utworzyłam, ale nie idzie mi za dobrze, czytelników nie mam wcale, ale jak tak sama siebie poczytam to się nie dziwię xD)

      Usuń
    4. Szczerze mówiąc to sama nie wiem, czy uda mi się to zmieścić w jednym wpisie... może rozbiję to na np. 2 lub 3 mniejsze posty i w każdym poruszę jakieś inne tematy. Ale jeszcze zobaczę jak to zrobię.
      Pytania świetne, z pewnością na nie odpowiem w tej notce.
      Dziękuję ♥ i wzajemnie! Ostatnio przeglądałam Twój profil i weszłam na Twojego bloga, ale nie było na nim postów. Ale teraz widzę, że jakieś tam masz i zaraz lecę czytać i dodaję do obserwowanych! :D

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się nowy szablon na blogu. Czekam zatem na te nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog wygląda teraz bardzo surowo, wręcz klinicznie. Na pewno widać dużą różnicę.
    Ciekawa jestem co będziesz pisać o obedience, jako że jest to mój ulubiony sport :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz odnoszący się do tekstu jest dla mnie wielką motywacją, za każdy (nawet krótki!) tekst napisany przez kogoś serdecznie dziękuję ♥