19 czerwca 2017

Ostatnie zdobycze

Niedawno otrzymałam list od firmy KrakVet, w którym znajdował się... bon upominkowy o wartości 50 zł, który miał być podziękowaniem za współpracę! Zaskoczyłam się naprawdę ogromnie, oczywiście pozytywnie! Na taką firmę to ja się jeszcze nie natknęłam - sklep, w którym zakupy są czystą przyjemnością, kontakt z klientem jest bardzo szybki, a współpraca jest na wysokim poziomie, moi drodzy, to oczywiście KrakVet! 💗



 KrakVet Natural Snack with chicken & cod 
Kiedyś pisałam, że te przysmaki są ulubionymi przekąskami Beethovena i Nera z wszystkich wariantów, które są dostępne z tej firmy. Wrzuciłam do koszyka tylko jedną paczkę, bo chciałam spróbować też innych snacków. Psy w siódmym niebie 😉.
➽ Petvita Medium Adult Fish
Próbka karmy, którą dostaliśmy w gratisie. Petvita to ulubiona karma moich psów i żałuję, że już się nam skończyła, ale te 60 gram nie pójdzie na marne, pewnie w formie smakołyków.
➽ RINTI Pur Kennerfleish dziczyzna
Dwie puszki mokrej karmy, jedna nieco się zgniotła, ale to nie przeszkadza. Od czasu do czasu staram się urozmaicać psom posiłki, Rinti ma bardzo dobry skład, więc stwierdziłam, że wezmę. 
➽ KrakVet kurze łapki 15x
Moje psy uwielbiają takie suszone lub wędzone gryzaki, do tego są warte kilkudziesięciu groszy, więc wzięłam 15 sztuk. Śmierdzą bardzo, ale według psów są pyszne.
➽ KrakVet suszone serca wołowe
Jak już wspomniałam, gryzaki u nas są mile widziane (czyt. pożerane ;)), taki dodatek do posiłku jest świetny, no i mam gwarancję, ze na 100% psom posmakuje. Z suszonych i wędzonych rzeczy to oni lubią wszystko. 
➽ KrakVet mix - wór wędzonych gryzaków 2x 
Kolejne gryzaki! Tym razem różne rodzaje, choć psy i tak nie zwracają uwagę na to, co to jest, podejrzewam, że wszystko smakuje podobnie. Do tego są warte niewiele, więc się opłaca.
➽ O'Canis ciastka bezglutenowe z koniną i ryżem
Zwykłe smakołyki, trochę się pokruszyły, ale to nie ma zupełnego znaczenia. Skład ma fajny, do tego koniny jeszcze nie mieliśmy, więc jestem ciekawa, czy posmakuje. 
➽ O'Canis hot-dog wołowy
Skład ma bardzo fajny, przysmaków w takiej formie chyba jeszcze nie mieliśmy, więc będzie ciekawie.
Dziękujemy bardzo firmie KrakVet za bon upominkowy, nigdy nie spotkałam tak uprzejmego sklepu! Również dziękujemy za bardzo miłą współpracę 💗

9 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam takie same ciastka O Canis. Sprawdziły się świetnie, psiaki je bardzo polubiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze wróży :). Ja postaram się dzisiaj sprawdzić ich smakowitość.

      Usuń
  2. Z Rinti zamiast puszek wzięłam saszetki z sosem i galaretką na próbę. Sprawdziły się całkiem dobrze, chociaż te z galaretką ewidentnie bardziej jej smakują :)

    Pozdrawiam,
    www.kreatywniezpsem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A pamiętam jak była niezła nagonka na KrakVet. Fajnie, że sklep wychodzi na przeciw swoim klientom :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy: Biscuit life

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło z ich strony :) Nasza współpraca z tą firmą nie wyszła... ale jakoś nie żałuje.
    Puszki Rinti baardzo smakują Szaście :D W dodatku jak kot nie przepada za takim jedzeniem to chętnie zjada to mięso :)
    Pozdrawiam, Złoty Pies

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe zakupy! najbardziej zaciekawiły mnie te ciacha z O'Canis, nie widziałam jeszcze takich w sklepach a jest to jedna z ulubionych firm mojej Soni, będę musiała się w takie zaopatrzyć bo wyglądają na prawdę ciekawie! :)


    Pozdrawiamy: http://soniadogprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam od nich bon i w niedzielę zamówiłam paczkę, jutro powinna przyjść :D Supe rzeczy zamówiłaś! Nela też kiedyś jadła puszki z Rinti, są suuper :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, pozazdrościć! Psiaki będą miały niezłą wyżerkę :D Nie wiem, jak to możliwe, ale w nasze łapki nie wpadły żadne z tych smakołyków. Chyba pora zabrać się za zakupy :P
    Pozdrawiamy, Rott'N'York

    OdpowiedzUsuń
  8. O'Canis fajne ciastki, Pimpek poleca ;p

    OdpowiedzUsuń

Komentarz odnoszący się do tekstu jest dla mnie wielką motywacją, za każdy (nawet krótki!) tekst napisany przez kogoś serdecznie dziękuję ♥