Aktywne wakacje

Upragnione, wytęsknione, ukochane, długo wyczekiwane WAKACJE. Nareszcie mamy dwa miesiące czasu dla siebie, możemy się odstresować i zrelaksować, wyjechać gdzieś odpocząć lub realizować plany wakacyjne, które wcześniej sobie wypisaliśmy. Ja należę do osób, które uwielbiają planować, dlatego postanowiłam, że te wakacje mają być najlepsze lub chociaż jedne z najlepszych i niedawno wypisałam sobie plany na ten czas wolny.

WYJAZDY
1 LIPCA jadę na seminarium z Patrycją Kowalczyk jako obserwator. Tematy przewodnie to fitpaws, sztuczki i dogfrisbee. Zabieram ze sobą aparat, więc filmik z warsztatów oraz relacja na blogu na pewno się ukażą. Bardzo chciałabym wziąć ze sobą Nero, ale niestety nie mogę. 
15 LIPCA pojawię się na Baltic Obedience Cup w Gdyni jako obserwator i także z aparatem. W drugi dzień zawodów raczej nie będę obecna, ale sobotę zaliczę na pewno. Przy okazji obserwowania przebiegu zawodów będę robić zdjęcia i nagrywać, także osobny wpis na temat tego wydarzenia na pewno opublikuję. 
22 LIPCA odbywa się seminarium z Paulą Gumińską, w którym będę brać udział ponownie jako obserwator. Główny temat to motywacja i dogfrisbee, żaden z moich psów nie trenuje tego sportu, ale może później się przyda 😛. Filmik oraz wpis na temat tych warsztatów na pewno się pojawi.  
Nie wiem czy opłaca się jechać na warsztaty, które organizuje Patrycja, a później Paula, bez psa, będę jedyną osobą, która będzie obserwatorem. Czas pokaże! 
W drugi tydzień lipca prawdopodobnie będę w Austrii, psy będą mogły ode mnie odpocząć, a ja od psów 😉. Cały sierpień raczej jestem w domu, ten czas zamierzam poświęcić w 100% psom, wszystko nadrobić, trenować i spacerować. 
OBEDIENCE
Ostatnio zaniedbałam sprawę treningów, ale teraz się poprawię - obiecuję! Trenuję sama, bez instruktora, więc inaczej to wszystko wychodzi, ale postaram się ćwiczyć częściej i wyciągać wnioski z każdego treningu. 
1. rób plan każdego treningu i ściśle się go trzymaj 
2. trenuj 6 razy w tygodniu, rób dwa treningi dziennie, po 10 minut każdy
3. pojedyncze rzeczy przećwicz w rożnych miejscach i rozproszeniach
4. na trening idź z pozytywną energią i nastawieniem :)  
Tych czterech punktów będę ściśle się trzymać! Mam nadzieję, że przyniesie jakieś efekty :). 
SPACERY
Ruch, ruch, ruch - ważna rzecz! Odchudzam Nero, a aktywność fizyczna jest niezbędna do zrzucenia kilku kilogramów, a spacery są idealnym przykładem. Zazwyczaj będziemy wybierali się na przechadzki wczesnym rankiem (koło czwartej lub piątej), ewentualnie późnym wieczorem (ale wtedy zazwyczaj bieganie). Mam kilka tras na oku, także dziennie mam w planach około 15 km. Dla niektórych to pewnie mało, ale ja z agresywnym psem niestety nie mogę chodzić zbyt daleko, bo nigdy nie wiem, czy kogoś zagryzie. Poza tym mieszkam na takim zadupiu, że nie ma tu spokojnych, ciekawych dróżek do spacerowania i do dyspozycji mam kilka pól i łąk, ewentualnie parę lasów. 
Na każdy spacer będę brać kaganiec i smakołyki, będziemy trenować skupienie w rozproszeniach i przywołanie, no i pojedyncze elementy obedience. 
BLOG
Ostatnio był lekki zastój we wpisach, nie miałam pomysłów na posty i jakoś tak wyszło. W wakacje będzie więcej czasu i przygód, dlatego będzie o czym pisać. Chciałabym mieć dopracowane każdy post, aby był dopięty na ostatni guzik, z dobrej jakości zdjęciami i z pomysłem. Uwaga: jeśli macie jakąś propozycję na wpis, chcielibyście przeczytać coś ciekawego - piszcie koniecznie w komentarzu! Jestem otwarta na wszystko :). Co prawda mam kilka planów na notki, ale w razie gdyby mi zabrakło weny to mogłabym zrealizować coś, co by się Wam spodobało.  
KANAŁ
Psi temat doczekał się nowego, świeżego kanału na youtube. Byłoby mi bardzo miło, gdybyście już na starcie zasubskrybowali mój kanał 💗. Odwdzięczyłabym się tym samym.  Na razie nie opublikowałam żadnego filmiku, ale już niedługo będę mogła zrealizować kilka projektów. Chciałabym, aby w miesiącu pojawiał się minimum jeden filmik. Nie wiem jak to wyjdzie w roku szkolnym, ale na wakacje planuję przynajmniej cztery. Jeśli macie jakiś pomysł na wideo, chcielibyście coś obejrzeć - dajcie znać w komentarzu! Poradniki na temat obedience lub nauki czegoś nowego, jak wyglądają nasze spacery, życie codzienne, wideo dotyczące żywienia psów... Jestem otwarta na wszelkie propozycje :). 
CODZIENNOŚĆ 
Przędę wszystkim ograniczam telefon i komputer, tylko do zaglądania na messengera, bloga, kanał, instagrama i maila. Dzień chcę spędzić w większości na dworze i z psami, nadrobić wszystko, co stracone, korzystać z czasu wolnego i cieszyć się życiem. Odpoczywać aktywnie, intensywnie trenować, myśleć nad kolejnymi postami, filmami i zdjęciami. Chcę, aby te wakacje były niepowtarzalne i wyjątkowe. Jestem leniwa, nic mi się nie chce, ale chcę to zmienić. Na przykład poprzez wczesne wstawanie, pójście na ten spacer i wykorzystywanie dnia w stu procentach. Po wakacjach czeka mnie siódma klasa, czuję, że nie będzie tak kolorowo, więc chcę się cieszyć czasem wolnym. 
A Wy? Macie jakieś plany na wakacje? Jeśli tak, w skrócie przedstawcie je w komentarzu lub dajcie linka do Waszego postu, jeśli takowy został opublikowany - z wielką chęcią przeczytam! 
Pozdrawiamy i życzymy miłych i aktywnych wakacji! Widzimy się już w przyszłym tygodniu!

Komentarze

  1. Ambitne plany, trzymam kciuki za ich realizacje! Ja również postaram się jak najlepiej spędzić te wakacje, ale jak wyjdzie... zobaczymy :P Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę subować!
    Byłam na seminarium z Patką o takim samym programie. Byłam też kiedyś na seminarium z obi jako obserwator. Jeśli seminarium ma przewidzianą część teoretyczną, to wyniesiesz z niego dużo więcej. W innym przypadku wszystko zależy od Ciebie. Na pewno da się tam poznać fantastycznych ludzi ;)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy kciuki za realizację wszystkich tych planów, mam nadzieję że wam się uda :D
    My wakacje zamierzamy spędzić na aktywnych spacerach, psich spotkaniach i wyjazdach! :)

    Pozdrawiamy: http://soniadogprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji planów. :) Plany ambitne i życzę Ci, żeby wszystko się udało!
    Ooo, ja też mam zamiar być na Latających psach- nie wiem, czy wiesz, ale w tym roku Latające Psy odbywają się w Gdyni. Ja niestety już nie mam wakacji :P Teraz sesja na studiach, a tak to cały czas praca. Na pewno znajdzie się jakiś tydzień wolnego, ale to nie to samo.

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w realizacji planów. Stety lub niestety, my nic szczególnego nie mamy i pewnie, jak zwykle, będziemy żyć na spontanie. Z pewnością całych dni nie spędzimy na dworze, bo ani ja, ani Fleur nie znosimy upałów dobrze. Prawdopodobnie posztuczkujemy trochę i cierpliwie poczekamy na otwarcie placu zabaw u nas w mieście, gdzie mają byc przeszkody do agility. Cóż, zobaczymy co przyniesie nam czas.

    Pozdrawiamy, Bel & Fleur
    flerekmorelek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super plany! Mam podobne w sumie ;) Też jadę na semi z Patrycją, tyle że z psem. Przez resztę wakacji skupiam się w tak 80-90 % na psie, bo jestem jeszcze wolontariuszką w schronisku. Chce cię poznać! Wydajesz się fajną, pozytywną osóbką :D Moja psica też ma problemy z agresją, ale jest ona bardziej na podłożu lękowym. Zostaje u ciebie na pewno! <3 Zapraszam też do mnie ----> https://vickysworldandlife.blogspot.com/

    Ps. Wiem, że chaotycznie napisany ten komentarz, no ale co poradzę taka już jestem XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, oby wszystkie plany zostały zrealizowane, nawet te najmniejsze ;P
    Ja niestety na semi się nie pojawię, ze względu na pracę, o czym wiesz... ale mam nadzieję, że po wakacjach, kiedy będzie mniej weekendowych festynów i imprez - wtedy gdzieś się pojawimy :D
    Mimo to, będziemy się realizować w ćwiczeniach, treningach i sportach, które dotychczas wykonywałyśmy - w terenie :D
    Jeszcze raz - powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle u Was zapowiada się bardzo ambitnie i jestem pewna, że uda Wam się chociaż spróbować zrealizować większość ważniejszych planów. My na tą chwilę mamy plany tylko na pojedyncze wyjazdy, treningi i spacery, ale aktualnie wszystko jest tylko w mojej głowie. Z autopsji wiem, że planowanie średnio się u nas sprawdza, bo albo za wysoko stawiam poprzeczke, albo szybko sobie odpuszczam albo coś innego nie wychodzi. Natomiast Wam życzę powodzenia, bo wiem jak jest u Ciebie z ambicjami (w pozytywnym sensie rzecz jasna!) i oczywiście liczę na ten obi cup i semi z Paulą! ❤😁

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz odnoszący się do tekstu jest dla mnie wielką motywacją, za każdy (nawet krótki!) tekst napisany przez kogoś serdecznie dziękuję ♥